esraakpinar gittim düşecek dedi. Düşecekse de bir şey yapılsın istiyorum bekle diyor. Yarın özel hastaneye gitcem düşecekse de ne konuşsun ilaç versib bir şey yapsın kürtaj istemiyorum daha 8 haftalık ama 6 hatalıl görünüyor kürtajsüz düşebilir travma yaratmak istemiyorum kendime