Deletedmom_11 Ys35 ufak ufak kasık ağrılarım var . Sanki bir tık ağırlaştım bu hafta böyle bir tuhaf hissediyorum😂sizin nasıl
Uzaldiii Ys35 sizde de toplanma oluyor mu bebekte ? Ben iki üç gündür öyle hissediyorum elimin altında top gibi oluyor geriliyor
Uzaldiii Ys35 merhaba haberleselim demiştik kızım oluyormuş 😍yine 1 hafta öndeyiz o toplanmalar da normalmiş
Cnsy00 Uzaldiii bende sabahları hissediyorum hatta diğer tarafa dönerken bi kayma gibi bişey oluyor sarsılıyor içerde herhalde uzun süre aynı pozisyonda kalınca 😅 kontrole 2 hafta var evhanlanıyorum iyi mi değil mi diye burda okuduklarımız etkiliyor bence
Uzaldiii Deletedmom_11 ya benim aslinda 2. gebelik ama hatırlayamıyorum oluyor muydu böyle şeyler 11 yıl geçmiş aradan 😄
Deletedmom_11 Ys35 Uzaldiii hanımlar siz arkadaşlarınıza ailenize ne zaman hamile olduğunuzu söylediniz
Ys35 Deletedmom_11 öğrendiğim zaman ama sadece yakın kişilere. Doğurana kadar söylemeyi düşünmüyorum karnım isin veririrse 🤣
Uzaldiii Deletedmom_11 aileme öğrendikten 3 hafta sonra falan söyledim daha arkadaşlarıma söylemedim ama 😬
Uzaldiii Ys35 bilemiyorum yarın doktora sorucam bakalım ama benim ultrasonda 1 hafta önde görünüyor bebeğim belki daha büyük olduğu içindir
Deletedmom_11 Ys35 ya bende söylemiyorum ama bazen arayanlar eee varmı birşey diyor eee yalan söylemek istemiyorum bu arada samimi arkadaşım söyledikten sonra da ay korkuyorum
hayallliiim Deletedmom_11 ay o soranlardan bana gına geldi zaten kabızım diyorum yoksa hamilemisin diyorlar banada çok soran oluyor bende Allah’ım sağlıkla afiyetle ikram etsin Allah isteyen herkese versin kucaklarımızı doldursun diyorum🤣🤣🤣🤣
Deletedmom_11 Uzaldiii bende az evvel ilk defa bir arkadaşıma söyledim.Aileye söyleyince tabi akrabalar vs vs de öğreniyor ay ne bileyim insan bir tuhaf hissediyor
Uzaldiii Deletedmom_11 gerçekten öyle oluyor. Benim çok dusuklerim oldu 4 tane işte bu da düşer diye pek kimseye söyleyesim yoktu ben de geçen gün ilk kez bir arkadaşıma söyledim 😊
Qnl Cnsy00 olumsuz olduğunu anladığım sn çıkıyorum post dan devamını okumuyorum :( bence sizde okumayın etkileniyorsanız
Uzaldiii Cnsy00 güzel düşünün pozitif düşünce her zaman iyidir siz stres yaparsanız bebeğiniz de etkilenir
Cnsy00 Qnl merak da ediyorum bi taraftan hani bi ağrı sızı olduğunda ne olduğunu anlayabilmek adına ama okumamak mantıklı olan yoksa çok düşünüyor insan