Aysemre1 Kızlar 31 haftalık hamileyim rahimde kısalma var erken doğum riskim var bir saattir adet ağrısı gibi ağrım var geçmek bilmiyor sizce napmalıyım?
Semilk05 Aysemre1 uzan sol tarafına yat eğer ağrıların geçmiyorsa düzenli dakkalardq ilerliyorsa her 10 dk ya da her 5 dk da birse hastaneye gitmelisin cnm
myangelson Aysemre1 hastaneye git biraz geç gördüm şuan ne durumdasın bilmiyorim ama geç kalmadan hastaneye git ben yaşadım sıkıntıları sen yaşama şuan doğum sancısı olabilir onlar canım
Esraraz Aysemre1 kasılma agrı sayacına bak ona göre takip et sıklaşırsa git yada için rahat etmiyorsa bir acile başvur
Semilk05 Aysemre1 kasılma sayar indir bide ordan da takip et canısı Allahım kurtarsın sağlıkla kucağına alırsın zamanında insallah 🌹
Aysemre1 Esraraz kasılmam bir kaç gündür fazla şimdi uzandım takip edicem eğer geçmezse ağrı acile gideyim
gmzzmg Nidicard falan kullanmıyor musunuz? Benim de 32. Haftadan beri 15 mm ilaç + progestan + magnezyum kullanıyorum
gmzzmg Aysemre1 👍🏻Benim de ağrılarım oluyor doktor artık normal dedi ilaç biraz azaltıyor sadece. Belirli aralıklarla ağrı girerse problem oluyormuş uzun sürüyorsa sorun yok dedi
Aysemre1 gmzzmg açılma başlamış ve hafiften sancılar başlamış serum falan taktılar ciğer geliştirici iğne vurdular bakalım durdurmaya çalışcaklar