Elifinannesi4- Lala_ince_ hiç korkma güzel kardeşim ben de ilk aylarda kovit oldum ailecek hiç ilaç kullanmadım bol bol meyve yedim çok da ağır geçti ama geçti bebegıme de hiçbir şey olmadı 🌸
De25 Lala_ince_ hiç bir ilaç kullanmadım bir grip mi artık korona mı bilmiyorum bi oldum 20 gün oldu oksurugum geçmedi bir bel ağrısı yaşadım sandım doğum sancısı o derece yani felaket bişeydi peşime 5 kişi de grip oldu sonradan
Kartaaneesiii Lala_ince_ covid olmadım ama ağır grip geçirdim bir kaç kez ilaç da kullandım bebeğim doğdu 23 günlük bir sıkıntı olmadı gelişimi suyu her şeyi normal ilerledi
Ays_eee Geçen hafta oldum 26. Haftada parol kullandım doktor içebilirsin agrın olduğunda demişti bir de ilk gün çok kötüydüm acilde serum yaptılar canım
Lala_ince_ Ays_eee Bende şimdi acile gidiyorum canım sen ne söyledin corona testi falan mı yaptılar? Yoksa direk serum takıyorlar mı?
Ays_eee Lala_ince_ ben test yaptırdım sonrasında pozitif çıkınca sırt ağrısından uyuyamayıp acile gittim canım
AysegulArici Lala_ince_ inşallah canım rabbim yardımcın olsun üzülme sitres yapma ve yeidlerin çok çok önemli sürek ye ve yat sıvı bol.tuket
XGoncaa Bi 2aylıkken bide 6aylıkken iki kere covid oldum ilaç vs kullanmadım. Şükür bebeğimdede bi sıkıntı yok 10gün ilerden bile gidiyoruz❤️Kalbini temiz tutup allaha sığın🙏🏻
Lala_ince_ XGoncaa Senanr Teşekkür ederim kızlar İnşAllah bende sorunsuz atlatırım suan ateşim var acile geldik sorucam serum için
Senanr Ben covit oldum hamilelikte parol kullandım sadece boğaz ağrımda Sulcid 500 mg hap antibiyotik vermişti bişey olmadı
Lala_ince_ De25 Kartaaneesiii Serum takıcaklar toparlarım çoçuğa bişey olmasında gerisi ağrı çekerim ☺️