Kızlar orda doğum yapan varmı acaba. Bende orda doğum yapmak istiyorum ama bana uzak olduğu için sadece doğumu orda yapmak istiyorum. Başka bir hastanede takip ediyorum gebeliğimi. Daha önce 1 sezeryanim var ama özelde yapmıştım estetik ameliyat oldu yani dikiş olmadi. Acaba şehir hastaneside öyle yapıyormu bilginiz varmı? Orda doğum yapanlar yardımcı olursanız sevinirim.