Esrraadil Kızlar ilk çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor veya sizde ne zaman yapılmıştı ? Kontrolüm var 37de olacağım gidince yapılır mı
Bayancorek Esrraadil benim sancım çıkınca 35+2 de yapılmıştı. Normalde 37 den sonra yapılıyor bir sorun olmadığı takdirde. Kolay kolay erken yapan doktor yok pek. Bu sefer gittiğinizde yapabilir. 🌸
Bayancorek Esrraadil Valla ben hep 37 den sonra yapıldığını gördüm duydum çevremde vs. 🙏🏼 Doktora da bağlı tabi biraz. 🤷🏼♀️