Gulsummldr dilekçe falan vermedim canım sadece durumumu izah ettim yapamayacağını belirttim anlayış gösterdiler.Sen de kimseyi mağdur etmemek için denedim ama olmuyor 30 saat ders böyle olursa 32 ye kadar bile çalışamayacağını ifade edersin.tatlı bir dille çözmeye çalışırsınız diretirlerse 21 saatten fazlasına zorlayamayacaklarını dayanak olarak gösterirsin.