Nurrab bugün 24 gün oldu iş yapıyorum ama kendimi yormadan bence bol bol dinlenmeye bak yürü heraket et ama yorma dinlen çünkü iyiyim ne olsa deyip kendini yorarsan iç dikişler daha iyleşmemiş oluyor zarar görebilir korseyide fazla takmayın bence zararı olabilie doktorum bana 15 günden sonra çok takmak istersen öyle tak ama bize kalırsa kırk çıkana kadar tavsiye etmiyoruz iç dikişler tam iyleşmemiş oluyo dedi o yüzdn ben takarsam bile yarım saat takıp çıkartıyorum bence sizde öyle yapın zarar görmesn dikişler