Esiii06 tatliiannnee olur tabiki ben sezeryan olacağım için çok önemsemiyorum ama bilgilendiririm sizi
tatliiannnee 93Sinem93 ayy nasıl dogacak lar cok merak edıorum kendımi ıkı doguma da hazırlayamıoruö su an
93Sinem93 tatliiannnee inanın bende öyleyim normal doğumdan zaten aklım çıkıyor sezeryan da ayrı bir dert gece rüyamda doğuruyorum artık 😅
tatliiannnee 93Sinem93 benım İlk kızım normal oldu basıma ne gelecegini bıldıgım ıcın normal dogum dan korkuyorum ama sonrası gercekten rahat tabı sezeryana da gonlum kaymıor degıl yani 😂😂
Minisssko Benim 25.haftamda dönmüştü ama tabii ben sezeryan olacağım için bir önemi yoktu benşm için. 33+4teyim şuan
tatliiannnee Esiii06 bu saatten sonra zaten zor degısır bence yaa ama siz sezeryan olacaksınız zaten darısı bana 😂
Esiii06 tatliiannnee vallahi son güne kadar değişme ihtimali var diyor annem ama bana fark eden bişey olmayacak ya darısı size olsun artık 🫶🏻
tatliiannnee Esiii06 anneler kaynanalar hep öle dıor 10 gun sonra kontrolum var donmedıyse bende sezeryan gunu vercek saol canım Allah razı olsun hepimize saglıklı dogumlar 🌸🌸
Saylikesma tatliiannnee doğumdan hemen önce bile dönen olabiliyomuş canım ben tam 35 im şuan pozisyonu nasıl bilmiyorum ama hıçkırıklarını altta hissediyorum sanki vajinamda hıçkırıyo gibi galiba doğum pozisyonunda randevum da iki hafta sonraya o zaman belli olcak inşallah
tatliiannnee Saylikesma elinizi midenize koyduğunuz da sert bısey degıyırsa orası kafasıdır benımkı de hıc kırınca ayaklarıyla vajına ya vuruyor
Saylikesma tatliiannnee yok benimki daha çok göğüs kafesime vuruyo bazen sertlik te oluyo ama anlayamıyorum maalesef