dilosss Arkadaşlar ilk bebeğimi kalp sorunu nedeniyle kaybettim hamilelikte 2 3 kere kusmuştum. Şimdi yine 10 haftalık hamileyim hiç mide bulantım kusma vs. olmadı bir sorun mu var diye çok korkuyorum.. hamileliğinde kusmayıp saglıklı doğuranlar var mı
AysegulAloluAcikgoz dilosss Ben 19 + 1 haftaligim hiç istifra etmedim canim Bulantim oldu biraz ilk baslarda ama istifra etmedim hic. Evham yapip kendini sıkıntiya sokma bebegine zarar sana zarar. Rabbim sağlık sihhat versin insallah.q
esilaaax21 dilosss bnde hic kusmadim migdem bulanmadi basim dönmedi hamile degildim gibi hatta bazen bu yuzden kalbini dinlemeye gidiyordum:) suan 33+6 hftaligim🤗
Edebyahu dilosss Allah’ın sevdiği kullardanmışsın😃 yemek yiyip kusuyorum su görünce midem bulanıyor hayatımın bu evrelerini atlatıp mümkünse uykusuz gecelere geçiş yapmak istiyorum 😅
Elifyilmaz Benim 3yengem annemde dahil hic kusmamislar mideleri bulanmamis sonuc olarak annemin kiziyim ve simdi ben hamileyim ben kusuyorum tabi anneme cekmemisim sende korkma canim bulantiyla olcak sey degil riskler
Btlll dilosss valla ne Zmn geçecek diye dua ediyorm her gün dayanılck gibi olmuyor bazen 😞 10.haftamızdayız daha çok yolun başındayız
Elifyilmaz dilosss tabikide en ufak ayrintiya bile takiliyoruz ya bisey olursa ya olduysa ultrasona giderken bile ben doktorun gozlerine bakiyorum ne dicek diye Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insAllah
nursena dilosss 23 haftalıpım hiç kusmadım bir kaç kez bulantım oldu yemek yedim geçti aç karnına olunca oldu korkma canım inşallah bişey olmsz brnde hiç bir belirti yok bazem diyorum acaba bişey mi oldu ama inşallah olmaz hepimize kucağımıza almak nasip olur