Kızlar ben cuma yumurtlama cumartesi pazar çatlama gördüm yani cumartesi hala koyudan bir tık asagidaydi pazar tam siliklesti anca ama normalde yumurtlama zamanı benim kasik ağrım ve akintim olurdu bu kez hiç yumurtlama zamanı çatlama vs hiç belirti olmadı testle anladım tam 15.gunde gördüm neyse şimdi bugün akintim ve kasık ağrım olmaya başladı sanki yeni yumurtlayacagim ya da adet olacağım gibi neden acaba?