Merhaba hanımlar ben bayadır adet olamıyordum en son ramazan orucuna 1 hafta kala oldum daha da olmadım baktım olmuyor ben de duphaston kullandım adet olmak için 4 tane içtim daha sonra unutup içmedim aradan 1 hafta geçti göğüs hassasiyeti oldu ve kasıklarım ağrıyor daha önce hiç böyle olmadım bugün adet oldum ve afedersiniz az geliyor ama ağrılarım var ne yapmam gerekiyor daha önce ki adetlerim ağrısız geçer di ilaç olmadan adet olmam bu arada Poko var biraz uzun oldu hakkınızı helal edin