Tugbayasar07 Canlarım merhaba🫶 4 aylık hamileyim. Kan sonucum gayet iyi olduğu için doktorum kan ilacına gerek duymadı. Ama yakınlarım yazması lazım kan ilacı neden yazmadılar diye şaşırıyolar. Siz kullanıyomusunuz
Sukran_demir Tugbayasar07 canım ben 3 aylık hamileyken kan değerim 6 dı kan ilacı kullanmaya başladım şuan 7 aylık oldu ve değerim 8 geçen ki kontrolde doktorum damardan kan yüklemeyi önerdi ama hematoloji doktoru gerek yok değern normal dedi. Normalde değer 12 olması lazım sizin değer ne kadar?
aylinpalaa Tugbayasar07 bana vermişti içemedim başka ilaca geçmedim. Kan değerlerim düzenli olarak kontrol ediliyor 37. Haftadayız bi sıkıntımız yok çok şükür
Kleopatra- Tugbayasar07 Şaşıracak birşey yok değerleriniz güzel demekki doktor gerek duymamış olabilir.
Tugbayasar07 Minikoanne ya ne bileyim korkutuyolar beni doğum yapıcaksın sonuçta kanını emiyo o bebek senin kanın düşücek falan diye gözümü korkutuyolar🤦🏼♀️
Sukran_demir Tugbayasar07 maşallah 🧿 çok güzel etrafınızdakileri dinlemeyin onlar yüzünden de strese girmeyin kan değeriniz normalken neden ilaç kullanasınız.
Minikoanne Tugbayasar07 kanını mı emcek vampirmi bu 😂 kız güldürdün bni ya vitamin magnezyum kalsiyum falan tamam onlar dan besleniyor da kan emdigini duymadım bn açıkçası bn sadece vitamin demir ilacı kullanıyorum sen takma kimseyi demekki bn daha sağlıklıyım ki gerek duyulmadı de herşeye karışmaya ne kadar meraklılar aptallar
Sukran_demir Tugbayasar07 Allah insanları ıslah etsin mi diyim ne diyim bilemiyorum gerçekten insan zaten hamile olunca çocuğu için çok endişe ediyor o yetmiyor onların gereksiz ön görüleri vs psikolojikmen insanı yoruyor.
Tugbayasar07 Minikoanne ayy hiç sorma yaa valla korkuyorum bazen bu çevremdekilerin lafları yüzünden 🤦🏼♀️ Ya orada düzgün yazamamışım yani beni emdiği için kanım düşermiş falan filan diyolar işte😂🤦🏼♀️
Tugbayasar07 Sukran_demir gerçektende öyle ya sabahtan beri doktorumu sorgular oldum işini iyi yapamıyo heralde diye🤦🏼♀️