Oznur-Eldes Bugün Doktora gittik 15. Haftanın içine girdik cinsiyetini kağıda yazdırdık parti için doktora net mi gösterdi mi dedik netim dedi gördüm diye söyledi . Kız bebekte mi erkek bebekte mi yanılmalar olur
4mevsim_1anne Oznur-Eldes GOGGLE MUTLU RESİM YAZ ORAYA FOTOĞRAF EKLE AŞAĞIDA LİNK VAR ONU KOPYALA BURAYA YAPIŞTIR
_rabia_151215 4mevsim_1anne https://resimyukle.io/g/fLb6XLygfl Bize de tahminde bulunur musunuz 🐣 12+3 üz burada
Oznur-Eldes 4mevsim_1anne https://mutluresim.com/images/2022/08/15/QbFb0.jp 4mevsim_1anne bakabilir misin
Hayriy-e 4mevsim_1anne banada bi bakabilirmisiniz lütfen doktor bi tahminde bulundu ama pek net deildi daha ay olarak büyük resminide atabilirim şimdiden teşekkürler 🤗
Selamcanim Oznur-Eldes erkekte de yanılma olur kızda da. Kuzenime erkek dediler 15. Haftada. İkiliye bile girdi kız. 21 de kız olduğunu söyledi doktor. Başka doktora gitti oda kız dedi. Şansa ne çıkarsa artık. 😀😀