AysegulArici Kizlar yarin38 haftalık olucam inşallah ama üç dört gündür karnında sertlik oluyor ortaya toparlanıp kalıyor bebeğim sizce normal mi ilk hamileliğim de hiç olmuyordu böyle acaba doğum yaklastigindanmi
Kleopatra- AysegulArici Ben 32+2 haftalığım ve sertleşiyor dediğiniz gibi toplanıyor bazen. Hele ki sizinkinin olması çok daha normal bence.
Ahsenmom Kleopatra- günde kaç kere yapıyor sayıyor musunuz? Kaç dakika sürüyor Haftaya girdim bugün. İnanılmaz bir sertleşme yapıyor
Kleopatra- Ahsenmom Bazen sayıyorum bazen kaçırıyorum alıştığım, ve artık tedirgin olmadığım için. Ama birkaç kez tekrarlıyor bunu ve bir dakika maksimum iki dakika falan sürüyor sanırım. Biranda sanki esnersinde gerinirsin ya öyle yaparmış gibi sertleşiyor.
Gattem Benimde 38+4 günümdeyim asırı sertleşti karnım sancılarımda var cumartesi günü randevum vardı gittğimde yeri daraldıgı icin birde suyum biraz fazlaymış ondan oldugunu söledi 1,5 cmde acılmam varmış cuma günü tekrar randevum var bakalım
AysegulArici Gattem suyum normalmiş benim olması gerektiği gibi dedi benimde ara ara rahim kasilmam oluyor bide geceleri iki gündür çok hareketleniyor ve rahmine sanki ignebatiyor gibi oluyor sanırım bugün yarın gelecek diyorum bende
Ahsenmom Kleopatra- Gün içinde 3 yada 4 kez yapmaya başladı benimkide. Resmen dokununca kemiklerini hisseder gibi oluyorum Acayip endişelendiriyor bu sertlesmeler beni 🙄
Kleopatra- Ahsenmom Evet benimkide öyle. Ama korkulacak bir durum olduğunu sanmıyorum son haftalar da daha da normal çünkü yeri daralıyor nede olsa