Elifs15 Dış gebelikte 1.doz iğne oldum 7.gün düşüş oldu sevindk taburcu oldum. Bugn 10.gün ve bi baktıraym dedim gene yükselmiş. Böyle olan oldumu. 2.dozdan sonra betası düşen oldumu
EmineDefneGokce Elifs15 2000 küsürdü. İğnede düştü benim 1600 e Sonra sıfırlandı İlk dış gebelikte düşmemişti ameliyat olmuştum
Elifs15 EmineDefneGokce bnm ilk dozda 955ten 641 e indi. Snra 724e geri çıkınca 2 doz oldu. 4.günümde 482 oldu yarın ne olacak acaba yarn 7.günü. inş düşüştür çok yoruldm hastanelerden.
Elifs15 EmineDefneGokce 2.dozun kaçıncı gününde 1600 oldu. 1600 den snra ne kdr sürede sıfırlandı acaba
Elifs15 EmineDefneGokce inş yaaa nugn kontrlde 371 e düşmüş. Haftaya geri çağrdı. Hep yükselmesine alştğm için o kdr mutlu oldum ki bugn