Kızlar 26+4 deyim elimden gelse gün boyu bişey yemeden yatarım bulantım vs felanda yok ama acayip bir iştahsızlık var genelde bu haftalarda iştah artışı görünür derler ama bende hala olmadı resmen aç kalmamak İçin yemek yiyorum hiç birşeyi severek ve isteyerek yiyemiyorum . Aynı durumu yaşayanlar var mı ?