Bende doğumdan önce onu almıştım sonra acil sezaryana alındım sütüm gelmedi onu kullandım sağım yapmıyor göğüsüne vakumluyorsun kendisi geliyor ama o ilk süt onunla gelmemişti bebeğim küvezde kalmıştı 1 hafta elektrikli pompa almıştım lansinoh’un 2li olanından haberiniz olsun o normal manuel elle sıkmalı pompalardan değil