Nazlimom Boncugummmm bizde haftaya gideceğiz orda yaptırmayı düşünüyoruz baya memnun kalan var bide yusuf bal sünnet kliniği var oda natoyolunda kararsızım
Ayse_tusem_buglem Boncugummmm yigenime yaptırdık geçen yıl çok memnun kaldık çevremde yaptıranlar da hepsi memnun