Yasemin91 Kızlar merhaba doğum parası ne kadar oldu bilen var mı? Asgari ücret artınca onu da arttırmışlardır diye düşünüyorum
hayirlisi06 Yasemin91 çalışan annelere 16bin diye biliyorum ama çalışmayana 6-7 yildr aynı 1.bebe 300 2.bebe 400 3.bebe 600 Yıllardır değişmiyor şaka gibi