Kizlar bende 3 hfta boyunca lekeler devam etti arada 3 kez kirmizi kan da geldi az bi sekilde , iki kez hastaneye yattim kesinlikle is yapma bsy tasima dedi doktor bende Progestan kullandim lekeler de durdu cok sukur ama lütfen dr a gorunun ne öneriyorsa oyle yapin , Ama kesinlikle stres yapmamaya calisin . Hayirlisi ile bebislerimize kavusuruz insallah