Bende 12+6yim siddetli bulantilarim yemek.yiyememezligim.vardi doktor onerisiyle gece yatmadan 2 ,sabah kalkınca 1 ,oglen sonu aksama dogru 1 gunde 4 u gecmeden kullaniyordum,smdi bulantilar azaldi oluyo ama eskisi kadar degil bende gece yatmadan 1 e dusurdum sabah bulantim olmazsa oglene dogru 1 kendim ayarladim ,bulanti durumuna göre, henüz ilaci kesmeye cesaret edemedim