Merhaba kızlar ben 31+ 2 haftalık hamileyim.Bebeğim 2 aydır 3 gün geriden geliyordu.Bugün kontrolde doktor bebeğimin 1 hafta / 9 gün geriden geldiğini söyledi. nst çektirdi , kan ve idrar verdirdi normal çıktı. şuan için herhangibir sorun olmadığını ama Beslenmeme dikkat etmem gerektiğini söyledi. Söylediklerini dinlememe rağmen moralim çok bozuldu. Başına böyle bir şey gelen var mı ?