Kızlar merhaba .. bugün doktora sonuç için gittim bana yumurtalıklarımın yaşlanmış olduğunu sanki menapozda olduğumu ve sistemi kapattığını söyledi 😔 1 yıl önceki sonuçlarıma baktı fsh Lh değerlerin çok iyi nasıl oldu dedi sonra başka bir laboratuvar da test istedi tekrar açılabilir felan dedi ama çok üzüldüm daha 24 yaşındayım 😔