Merhaba arkadaşlar bende de prolaktin hormonu vardı mr girdim ama şükür bişey çıkmamıştı dostinex kullanıyordum salı cuma yarım yarım olacak sekılde. Korunmayı bıraktıktan sonra 6 ay sonra gebelik oldu ama 8. Haftada kalbi durduğu için kürtaj oldum. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Birde ilaç kullanmadan da düşürmek için yaptığınız yada kullandığınız şeyler varmıydı?tamamen geçer mi acaba prolaktin sorunu?