Kızlar 11 haftalık hamileyim evde normal otururken çok sık tuvalete gitmiyorum ama dışarıda az bi yürüyünce aşırı sıkışmış hissediyorum altıma kaçıracak gibi yeni tuvalete gitmiş olsam bile. Ve bu yüzden yürümek istemiyorum işten gidip gelirken eve nerdeyse koşarak gidiyorum ya da uygun yerlerde oturarak gidiyorum. Bu normal mi içinizde yaşayan var mı beni çok zorluyor