cns__ Aysunnn1907__ Haftamız günümüz aynı, benim de böyle bir anda geçti. Arkadaşlarım bi gün uyanıcaksın ve bir anda kesilmiş olucak diyolardı inanmıyodum ama doğruymuş😂
ilaylayy cns__ Aysunnn1907__ benim hiç kusmam yoktu bulantı hissim vardı 12+2 yiz 3 gündür inanılmaz var ya çok kötü bişey
1erkekkannesiiii Aysunnn1907__ 17+2 den sesleniyorum kusmaktan içim çıktı 😁 prilam biteli 2 gün oldu daha ama yine onsuz yaşayamıyorum 🤣
Aysunnn1907__ cns__ pazar gününden beri bulantım yok. Kesildi herhalde 11+6’da😂 Bugün 12+0 hiç yok Gayette iştahlıyım 2 gündür Çözemedim insan tedirgin oluyor😂
cns__ Aysunnn1907__ ahaha evet bir anda yemeğe başlayınca noluyo yaaa çubuk krakerden leblebiden yemeğe terfi ettim diye şaşırdım ben de😂 inşallah tekrarı olmaz🙏
sadett 12deyim bende 5.haftamdan beri bulantı kusmadan öldüm öldüm . Bugun cok sukur bın sukur az bulantı var kusma yok 🙈🥹 1lokma yıyebıldım ya bın sukur rabbıme. Zamanla azalacak sonra da geçecek heralde
Qnl 14+6 dan selam hala kafamı kaldıranıysak kadar bir bulantı var su bile içemiyorum kokuyor 😰 midem asla yiyecek bişeyi kabul etmiyor