kocaailesi benimde
çatım dardı uygun değil zorlar seni dedi 37. haftada. ben normali denemek istediğimi söyledim. 38. haftada baktı 1 cm açılma var çok güzel yumuşamış çok rahat normal doğurursun dedi. neticede 3500 gr. normal doğurdum. belli bir yerde çok zorlandım. kendi aralarında konuştular çatısı dardı bilgisi var kendisinin diye. ama sürecim çok hızlı ilerledi. sancıyı hisseder hissetmez hastaneye gittim 3 saatte doğum yaptım hiç pişman değilim. he çatım uygun olsaydı eminim ki yarım saat
bile sürmezdi. doktoruma çok güveniyordum son kontrolde olmaz deseydi yine denemezdim.