Ormanmeyvelii 2022Mom2022 Çok mide bulantın var galiba hiçbir şey yemediğin için idrarda keton çıkmış doktoruna ulaş ve serum takviyesi yapılsın
Babysun 2022Mom2022 bende de hemen hemen böyle sorunlar çıktı hem doktoruma hemde enfeksiyon doktoruna gösterdim üç gün sonra tekrar tetkik ver dedi. Bunlar tek başına birşey ifade etmez dedi kanla idrarda bağdaşan sonuçlara bakıp. Sonra tekrar verdim düzgün çıktı
mylittlebabym Canım bu değerler vücuttaki enfeksiyondan kaynaklı yükselen değerler. Doktora gittiğinde doktor zaten gerekli ilaçları verir. Akıntın felan var mı sarı-yesilimsi renkli?
mylittlebabym 2022Mom2022 yok benim bildiğim vücutta enfeksiyon böbrek taşı kumu varsa yukseliyor. İnternetten de bak ayrı ayrı kanda … Yüksekliği felan diye hepsinin açıklaması var kuzum. İçini ferah tut sonuç göstermeye de git bir an evvel :)
2022Mom2022 Ormanmeyvelii bebeğim netten ketona baktım kan şekeri yüksekliği diyo ama bebeğe bu şeker yükselkliğinin zararı varmı acaba
Ormanmeyvelii mylittlebabym Doğru söylüyorsun canım keton hep beslenememekten dolayı olduğunu duymuştum ama senin dediğin daha doğru