Suzbat_92 Mersin'de yaşayan doğum yapacak olan var mı ? 37+4 günlük hamileyim. Forum yaşamda NeJla Gültekin e gittim en son 15 ekim de günüm doluyor normalde ama sancı adına hiç bişey yok. Doğum olarakta nerde yapacagima karar veremedim. Şehir hastanesinde doğum yapan var mı ?
Minnakim Suzbat_92 bu konuda bir bilgim yok ..ama bence giriyordur yönetmelik sıkılaştı artık o kadar rahat olacaklarını zannetmiyorum bu hastanenin