Ranammmm Elifinannesi4- Korunmadın mı zor olur sadece başka bir sıkıntı olmaz inşallah Allah yardımcın olsun
Elifinannesi4- A_syma ben de bunh merak edıyorum fızıkı olarak. Bana mı zor olacak yoksa iki bebeğe bakmakmı
Elifinannesi4- Ranammmm böyle yorumlar olunca sevınıyorum teşekkür ederim yok ben süt korur diye düşündüm
Senazeynep34 Allah yardımcın olsun canım 😃 ilkten zor olsada sonrası güzel oluyor. Abimle ben ergenlik dönemine kadar çok yakın arkadaş olarak büyüdük 😊 ve anneme bebeklik dönemi hariç aşırı zorluk cikarmamisiz. Sadece abim biraz kıskançlık yapmış.
Elifinannesi4- İlk kız oldu şimdi ne olur merak edıyorum peş peşe olunca yine kız olur dıye yorumlar okudum