Annebebek34 az önce ablamla konusurken kremlıyordum kendımı farkettım de ona sormustum koltuk altımda el stünde boyunda gögüste et benlerı var böle kucukde degıl sallanıyor bıldıgın orta boylarda ablam bendede cıkmıstı annem çekip koparmıstı dogum sonrası yarın sabah ona soralım dedı ben koparamam korkarım sahsen ama o oyle soyledı once anneme sorucam doktorada gıdınce sorcam sımdı postu gorunce mutlu oldum bırtek bızde oldu fln hanı korkulcak bıseymı acaba dıye korkmustum ama sanırım gebelıkten olan bırsey buda ama hıc hosuma gıtmedı bu durummmm ☹️☹️