Ağrılar normal biliyorum ama kasık ve göğsümün altında karnımın başlangıç yerinde çok fena ağrı var zonkluyor gibi öğleden beri geçmedi yürüyünce daha da zorlanıyorum normal mi acaba bide eşimle isim konusunda biraz tartışma yaşadık ağladım sinir oldum onun stresinden mi yoksa bilemedim bu arada daha 29 haftalığız 😢