Kızımın ismini Mira koymayı düşünüyorum ama yanına ne olur . Fikri olan var mı ? 😍
Anneoluyorum46 bende lina koymayı düşünüyorum aden lina olarak belki fikir olur sizede :)
Anneoluyorum46 tek başına çok güzel adaşım sağlıcakla gelsin inşallah 🥰