kenbil2304 40+2 hala kanala girmedi oğlum doktorumda persembe gününe kadar girmezse sezeryanla alacağını söyledi kanala girmesi için ne yapmam gerekiyor 🥺
Sarahh kenbil2304 çok hareket edin yürüyüşler, squat, merdiven inip çıkmak felan . Annem 6 çocuk doğurdu hep şey diyor hangi gün fazla iş yapıp yorulduysam ertesi gün doğum olurdu diye
ipekveatlas benim bebeğim 40+2 de doğdu ve suni sancı aldım. suni sancı sancılarımı destekledi ve bebeğim kanala o gün girdi. yani öncesinde inmesine gerek yok her zaman
kenbil2304 ipekveatlas normalde suni sancı ile doğumu başlatacağını söyledi açılma olmadı için bebekte kanala girmediği için sezeryan dedi
ipekveatlas kenbil2304 1cm acıklığım vardı bebeğim kanalda değildi sancım yoktu. suni sancı aldım cok uzun sürdü ama normal doğum oldu sezaryen deselerdğ sezaryen isterdim yalan yok. bazen doktorlara teslim olmak gerekiyo
kenbil2304 ipekveatlas perşembeye kadar girerse normal istiyorum ama girmezse artık sezeryan olsun zaten doktorum normal doğum öneriyordu hayırlısı ne ise o olur artık