Damladamla123 32. Haftadan itibaren ayrılabilirsiniz. Hatta isterseniz 32. Hafta erken derseniz ve kendinizi iyi hissediyorsanız, eğer doktorunuz sağlığınızda sorun görmüyorsa doğumdan önceki 3 haftaya kadar çalışabilirsiniz. Son üç hafta artık doktor istese de rapor veremez. Ama diyelim ki sizin doğumunuz bir hafta uzadı, hemen olmadı o zaman toplam izninizden düşmez. Diyeceksiniz son 3 haftaya kadar kalmanın ne faydası var. Aslında şöyle burada kullanmadığınız 5 haftalık izninizi doğumdan sonra kullanabilirsiniz. Devlet buna imkan veriyor.