Bana da bugün aynı şeyi söylediler kese vardı ama bebek yoktu bende 7+3 üm 10 gün sonra tekrar gel o zaman hem bebek gözükür hem kalp atışını duyarız dedi 9.haftaya kadar bebeğin görünmemesini ve kalp atışının duyulmamasını geç döllenmeden yada gebelikten önceki adet gecikmesi durumundan dolayı normal karşılıyolarmış sıkma canını bizde görür duyarız İnşAllah miniklerimizi❤️🤲