ipekveatlas bazen sütümü sağıp dolaba koyduğumda ön süt ayrılıyo yağlı kısımdan ve çoğu su gibi bişey.
Evet o yağlı kısım sanki dökerken tam gelmiyor gibi hafif karıştırıyorum hatta dökerken aslında karıştırılmadan dökülmesi gerekiyor sanırım 😀 dolapta bekletmekte bu açıdan pek içime sinmiyor sütü nedense
ipekveatlas bebeğim 3 ayına kadar her gün kakasını yaptı.
Bizde her gün değil 2-3 güne bir ama doktor ona da normal dedi ilk 3 ay 10 güne kadar normal kabul edilirmiş ..başlarda aptamil kullanmıştım onu kullanırken her gün kaka yapıyordu nerdeyse
minikturtam1 bugün hem kadın doğum doktoruna hem de çocuk doktorumuza tekrar sordum verme dediler sağlık ocağına da aşısı için gitmiştik orda söylediler kafamı karıştırdılar aile hekimine de soracağım tabi sonra ona da sor dediler 😀