Gul0223 Kızlar 3. Aydan sonra şiddetli sancısı olan oldu mu internetten baktım rahim büyüdüğü için olabiliyormuş
Eldgrn Gul0223 oluyor canım 12+5 im kasık ağrıları başladı hafiften çok rahatsız etmiyor ama varlığı yerinde
Eldgrn Gul0223 canım şiddetliyse doktora gözük acile git en azından için rahatlamış olur bende takip ediyorum sancıyi yarın doktora gidicem Allah’tan da sen bir gözük