mutlugebelik benim gittiğime mi çok şaşırdım şuan çevremden kime onerdiysem çok memnun kaldı ve benim hamileliğim çok sıkıntılı ve riskli geçti doktor herşeyi erken farketti ve en son beni acil sezaryene aldı hayatımı kurtardı rahimim yirtiliyordu malesef. Böyle duyunca şaşırdım demek ki her doktora farklı yorumlar oluyor