tazecikannee Mart nisan mayıs ayında hamişler kaç haftalıksınız nasıl hissediyorsunuz ben 5+4 teyim uygulamaya göre nisanın ortası sizler 🌺
AyFa1608 tazecikannee uygulamaya göre 16 Nisan benimkide ama daha doktora gitmedim büyük ihtimalle geç döllenme benimki şu an 8+1 ama ultrasonda 6 falan çıkabilir 😅
Pamukbebegimm tazecikannee uygulamaya göre 7 Nisan ama sezaryen olacağı için son haftaya bekletmez diye düşünüyorum 9+3 felaket bir şekilde mide bulantısı yanması halsizlik iştahsızlık kabızlık şişkinlik vardı son 2-3 gündür çok daha iyiyim ☺️