Merhabalar
Daha önce bu hastanede muayene olmadım. İlk kez Geçen hafta 38+5 ken acilden giriş yaptım hafif sancım biraz çıktı açılmam yoktu. Sancıların sıklaşırsa gelirsin dedi. Yarın 40 haftalık oluyorum. Normalde 36 dan sonra randevusuz Bakıyorlarmış ama ben takipli hastaları değilim. Normal muayeneye gitsem bana da bakarlar mı?