Erme merhabalar, bende Şubat ayında 16 haftalık oğlumu kaybettim. Bende de hiçbir belirti yoktu su sızıntısı oldu sanırım suyum geliyordu, hiç unutmam 14 Şubat günü doktora gitmiştim hem cinsiyeti hemde sevgilimi göreyim diye doktor kalp atışı alamıyorum dedi merkezde ki hastaneye sevk etti bende haplarla düşük yaptım hiç kanamam lekelenmem vs olmadı bebeğin kalbinin durduğunu anlamadım doktora gidince doktor söylemişti. Düşük yaptıktan sonra patolojiye gönderdim bebeği kordon boynuna dolanmış ve kalbi durmuş dizlik bir sorun yok dedi doktor, çok zor günlerdi rabbim birdaha yaşatmasın kimseye de yaşattırmasın. Şimdi tekrardan hamileyim 12 haftalığız hep bi korku var içimde ama şükür belirtilerim var bu konuyu kolay kolay anlatamıyorum çok zor günlerdi benim için 3 gün hastanede kaldım 3 gün sonunda bebeği düşürdüm. Ama şükür ki yeniden hamileyim sizi çok iyi anlıyorum ama unutmayım onlar bizi cennetin kapısında bekliyorlar bizi görünce anne diye koşarak yanımıza gelecekler üzülmeyin lütfen onlar öteki dünyada bizden şefaatçi olacaklar inşallah. Hep dua ediyorum Allah’a öteki dünyada evlat sahibi olduk bu dünyadada oluruz inşallah evlat kokusunu tadarız🫶🏻 Birde vefat eden çocuğunuza isim verin lütfen ☺️