Arkadaşlar merhaba. 11 aylık oğlum şimdi 9+3 2. ye hamileyim. Benim durumumda olan var mı? çocuğunuzu emziriyor musunuz? Nasıl bir yol izlediniz, doktoruma sormayı unuttum, bir dahaki randevuma da daha var. 4. aya kadar emzir diyen de var sonrasında bebeği zehirliyormuş. Siz ne yaptınız beni bi aydinlatirsaniz 😁🤭