Sureklı buz yıyesım var kıtır kıtır gece gunduz yıyorum 😂 bebe de ben yedıkce ıcerde dellenıyo ordan oraya vuruyor taklalar atıyor gıbı 34+4 ınternetten baktm zararı yok ama kv dıyor kı cocuk zature olur bı kac kısıden daha duydum cocuk üşür dıye ne alaka dedm ,ınanmıyorum ama farkedıyorum kı buz yedıgımde bebe yerınde durmuyor . Oncekı hamılelıgınde ya da suan yıyıpte saglıklı doguran var mı