Benim migren dayanılma bir hal aldı. Migren olmayana ağrıyı ayırt ediyorum artık migren taşı ile vs geçiriyorum ama migren iki haftada bir beni hastanelik ediyor. Parol serum yapıyorlar ne yazık ki. Mideme vuruyor uyku uyutmuyor vs. İçime sinmiyor ama dayanılacak gibi de değil.
Balkona çıkmak, hava almak (zorunlu yatak istirahatindeyim), ılık duş ve işte mentollü bişeyler koklamak iyi gelebilir belki.