Merhaba , geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım 75 gr. Açlık 90 ,1. Saat 161, 2. Saat 129 çıktı. Doktorum normal dedi. Bende dikkat etmedim tarlı reçel falan yedim. Ama bakınca bu değerlerle diyet yapanlar olmuş. Kontrole çok var bu durumda olan var mı?