Zeynepsyk Sağ böbreğimde ve kasığımda ağrı var idrara çıktığımdada zorlanıyorum 19+5 haftalık hamileyim başına gelen varmı arkadaşlar
Deletedmom4793 Zeynepsyk ben de bir süredir çekiyorum hareket ederken ayağımı bile kaldırırken kasığım ağrıyor idrar tahlilim temiz çıktı dr normal dedi rahim genişlediği için ama üriner usg ye gireceğim içim rahat etsin tamamiyle günde 2.5 3 lt su içilmeli kesinlikle
Totuu Ben de 19+3um.dunden beri bobrek agrisi cekiyorum.idrara chiktigimda bir problem yok ama.ara ara geliyor agrilar,anlamadm ne.insallah idrar yolu enfeksiyonu degildir
Totuu Zeynepsyk evet canim,idrar testi verdim,temiz cikti cok sukur❤️Doktora bobregim agriyor diyorum,belindir o diyor🤣ne bileyim ya bu yasima kadar hic bel agrisi cekmedim ki🤣🤣🤣
SinemOrkun Böbrek büyümesi olabilir. Solunuza yatın ve bol su için. Ve mutlaka kadın doğum doktorunuza bu ağrınızı söyleyin. Müdahale gerekebilir.