Bebeğim geriden gidiyormuş diyen herkese “sıkma canını normalmiş” falan diyordum ama aynı şey bugün benim başıma geldi kızlar 😞😞 aslında hala normal diyorum ama canımı sıkan; bunu 8 ay kontrol olduğum şerefsiz doktorun söylememesi 😳😳 tayini olup gittiği için bugün yeni bi doktora başladım o söyledi ve “nasıl bilmezsin 10 gün geri, son ayın her hafta gelcen” diye beni uyardı. Şok oldum tabi başladım ağlamaya