Kızlar 36 haftalık hamileyim. Geçen hafta 3 kilo olmuştu maşallah. Bugun tekrar gittim ve hala 3 kilo. Doktorum korkmamam gerektiğini söyledi. Normal gidiyor dedi. Ama 1 hafta da hiç kilo almaması benim biraz canımı sıktı. Yoğun olduğu için çok doktora soramadım da. Başına gelen var mı? Yani sabit kalmaz diye umuyorum.